firemní značka - logo, logotyp

Při návrhu firemní značky dbáme na to, aby byla jedinečná, výstižná k dané profesi, jednoduše rozeznatelná a dobře zapamatovatelná.
Navržená značka je jak v barevném provedení, tak ve stupních šedi i černobílá pro potřebu prezentace v jedne barvě. Součástí loga je také licenční smlouva o užívacích právech. Samotné logo samozřejmě nezaručí Vaší firmě profesionální image. Je třeba se značkou správně zacházet, k tomu slouží grafický manuál, který určuje přesnou podobu loga, poměrové rozměry, ochrannou zónu okolo loga, jeho barevné varianty a použití ve firemním prostředí. Definuje i další důležité vizuální prvky, např. firemní písma, barvy dle Pantone, RAL, CMYK a RGB, podobu firemních tiskovin - vizitky, hlavičkové papíry, obálky, firemních razítek, atd., dále reklamní materiály - letáky, prospekty, inzerce, katalogy, banery, reklamní předměty apod. Grafický manuál také obsahuje užití loga a případných grafických prvků pro označení firemních vozidel, vlajek, případně umístění plastické 3D podoby loga na budově společnosti apod.




realizované firemní značky