firemní značka - logo, logotyp

Při návrhu firemní značky dbáme, aby byla výstižná k profesi, jedinečná, jednoduše rozeznatelná, zapamatovatelná a redukovatelná pro použití v barevné i černobílé verzi.
Samotné logo samozřejmě nezaručí Vaší firmě profesionální image. Je třeba s ním správně zacházet.
K tomu slouží Grafický manuál, který určuje přesnou podobu loga, jeho barevné varianty a použití ve firemním prostředí. Definuje i další důležité vizuální prvky, např. firemní písma, barvy dle RAL, CMYK a RGB, podobu firemních tiskovin - vizitky, hlavičkové papíry, obálky, firemních razítek, atd., dále reklamní materiály - letáky, prospekty, inzerce, katalogy, banery, reklamní předměty apod. Grafický manuál také obsahuje užití loga a případných grafických prvků pro označení firemních vozidel, vlajek, případně umístění plastické podoby loga na budově společnosti apod.








realizované firemní značky