firemní značka - logo, logotyp
Při návrhu firemní značky dbáme na to, aby byla jednoduchá, zapamatovatelná, tvarově a charakterově blízká k dané profesi, vždy se jedná o autorský originál na který se váže licenční smlouva jež je součásti značky.
Finální značka (logo) je zhotovena jak v barevném provedení, ve stupních šedi a černobílém (jednobarevném) provedení pro potřebu prezentace v jednobarevné inzerci případně pro potisk triček a jiných reklamních předmětů jednou barvou.
Samotná značka (logo) samozřejmě nezaručí Vaší firmě profesionální image. Je třeba se značkou správně zacházet,
k tomu slouží grafický manuál, který určuje přesnou podobu loga, poměrové rozměry, ochrannou zónu okolo značky, její barevné varianty, které definuje dle Pantone, RAL, CMYK a RGB, dále lze grafický manuál rozšířit o použití značky ve firemním prostředí jako jsou vizitky, hlavičkové papíry, obálky, razítka, produktové listy, prospekty, inzerce, katalogy, banery, reklamní předměty apod. Grafický manuál také může obsahovat užití značky (loga) a případných grafických prvků pro označení firemních motorových vozidel, reklamních panelů, vlajek, umístění plastické značky (3D podoba loga) na budově společnosti apod.
Navržené a realizované značky (loga) pro firmy, společnosti, sportovní kluby, spolky a pod.